Comença el festival A Cel Obert als Jardins del Despujol

Divendres, 27 de juny de 2025

Aquest vespre donem el tret de sortida al Festival A Cel Obert, una de les cites més esperades de l’estiu a les Masies de Voltregà. El festival tindrà lloc als emblemàtics Jardins del Despujol, un escenari ideal per gaudir de la cultura, la música i les activitats a l’aire lliure durant les nits d’estiu.

Enguany, a més dels concerts i espectacles, es proposa una activitat participativa:

  • Tothom qui ho desitgi pot fer-se una foto amb les lletres d’“A Cel Obert”, compartir-la a les xarxes socials i etiquetar el perfil oficial del festival.
  • Entre tots els participants se sortejarà un val per un dinar o sopar en un bar o restaurant del municipi, a escollir per la persona guanyadora.

Des de l’Ajuntament, convidem tota la ciutadania a gaudir d’aquest esdeveniment que busca fomentar la cultura, la convivència i el dinamisme social del municipi durant els mesos d’estiu.

No us ho perdeu, us hi esperem!


Hi haurà dos aparcaments disponibles amb accés directe al festival. Un d’aquests serà exclusiu per a persones amb mobilitat reduïda, que hauran d’acreditar-ho degudament per accedir.

Consulta el mapa i prepara’t per gaudir d'una experiència única! 🌙🎶

Els Jardins del Despujol obren les seves portes:

  • Divendres a partir de les 20 h
  • Dissabte i diumenge a partir de les 19 h

Consulta la normativa per a menors. Trobaràs els documents a documentació!

Prepara’t per viure tres dies inoblidables del 27 al 29 de juny amb música, bona companyia i un ambient acollidor.

Les entrades s'estan esgotant!

Segueix-nos a l'Instagram @festivalacelobert per estar al dia de les novetats!

Darrera actualització: 27.06.2025 | 10:50