Celebrem el Dia Mundial de l’Activitat FÃsica
Divendres, 10 d’abril de 2026
Avui al Voltreganès hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física 💚 Suma salut, mou el cos!
La jornada ha començat amb una caminada saludable, seguida d’una sessió de ioga suau. Tot seguit, hem gaudit d’un esmorzar saludable preparat pel grup Fem Salut. Per acabar, l’activitat Join&Joy, una proposta amb moviment dinamitzada pels professionals de la Residència Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic.
Aquest acte ha estat organitzat per professionals del Centre d’Assistència Primària, l’Ajuntament de les Masies de Voltregà i l’Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà, Taller Ocupacional Sant Tomàs, Fem Salut, Messaia voluntàris del Voltreganès, Residència Fundació Hospital de la Santa Creu.
Gràcies a tothom per fer-ho possible!