Obres a la piscina municipal: nova coberta retrà ctil i eficiència energètica
Les obres de la coberta retràctil es van iniciar la tardor passada amb l’objectiu de millorar les instal·lacions i garantir unes condicions òptimes d’ús de l’equipament municipal al llarg de tot l’any.
En una primera fase, s’ha dut a terme el sanejament del terreny, imprescindible per executar correctament el pas de les noves instal·lacions de climatització i sanejament, així com la fonamentació de les guies que permetran el funcionament de la futura coberta retràctil.
Malgrat les dificultats derivades de les condicions climatològiques dels darrers mesos, les obres avancen a bon ritme i d’acord amb el calendari previst.
Actualment, ja s’ha enderrocat completament el paviment existent i s’estan finalitzant els treballs de col·locació dels tubs d’impulsió i extracció d’aire. També s’ha executat el nou sostre de la sala de filtratge, s’ha obert el pas de les instal·lacions i s’està completant la fonamentació necessària per a la futura col·locació de la coberta.
Aquesta actuació permetrà disposar d’un equipament més modern, eficient i confortable, millorant tant les condicions d’ús per a les persones usuàries com l’eficiència energètica de la instal·lació.
L’Ajuntament continuarà informant puntualment de l’evolució de les obres a mesura que avancin els treballs.