Taller per millorar l’organització dels negocis del Voltreganès

Divendres, 16 d’octubre de 2026

La Casa del Mallol va acollir el taller "Posa en ordre el teu negoci", adreçat als establiments comercials, de serveis i de restauració del territori.

Dimecres 14 d’octubre va tenir lloc el taller Posa en ordre el teu negoci, a càrrec de Carla Arguimbau, de Vida en Ordre.

La sessió, adreçada a professionals del comerç, els serveis i la restauració del Voltreganès, va oferir eines i recursos pràctics per millorar l’organització dels negocis, optimitzar la gestió de les tasques quotidianes i facilitar el dia a dia dels establiments.

Aquesta iniciativa s’emmarca en les accions de suport al teixit comercial i empresarial del territori, amb l’objectiu de proporcionar recursos útils per a la gestió i la millora dels negocis locals.

Darrera actualització: 16.10.2026 | 08:36