Guillem Ramisa i la Ludwig Band a la segona nit d’A Cel Obert
La segona vetllada del festival, celebrada el 28 de juny, va començar amb força davant un públic entregat d'unes 800 persones.
La nit del 28 de juny, els Jardins del Despujol van acollir la segona cita de la tercera edició del Festival A Cel Obert.
Guillem Ramisa, poeta i cantautor nascut a Roda de Ter, va ser l’encarregat de pujar al segon torn de l’escenari. L’artista va presentar el seu últim treball, Un somriure infinit, un disc que explora l’agraïment a la vida amb una acurada fusió de folk, reggae i rock.
El públic va connectar profundament amb el repertori, ple de ritme i emoció, que abordava temes universals com l’amor, el desamor i la recerca de sentit vital.
A continuació, a les 22 h, La Ludwig Band va encendre la nit amb la seva força musical. Amb la seva proposta innovadora i el disc Gràcies per venir, van captivar el públic amb arranjaments corals, lletres punyents i un estil inconfusible. Van confirmar-se com una de les grans sorpreses d’aquesta tercera edició.
I demà ens espera l'última i esperada nit amb Sopa de Cabra, us hi esperem!