La Festa Major de la Gleva encara la recta final amb els darrers actes
La Festa Major de la Gleva ha omplert aquests darrers dies de setembre de música, espectacles, activitats populars i propostes per a tots els públics.
Des del passat dissabte 5 de setembre, la Gleva ha acollit diferents activitats, entre les quals el partit de futbol de Festa Major, la xocolatada popular, les activitats aquàtiques, l’espectacle infantil i la festa de l’escuma, el quinto, el concert d’orgue, el pregó, les havaneres, la donació de sang i plasma, la caminada popular, la botifarrada, l’espectacle de Pep Plaza, la missa solemne, les sardanes, l’espectacle de Joan Pera i el correfoc.
La Festa Major encara la recta final i aquest dissabte 12 de setembre tindrà lloc la darrera jornada de celebracions, amb activitats per tancar la festa:
- 11.00 h – Partit de futbol de Festa Major: CF La Gleva juvenil – CE Roda de Ter al camp de futbol del Despujol
- 19.00 h – Concert amb l’Orquestra Rosaleda a la plaça del Santuari
- 20.30 h – Ball amb l’Orquestra Rosaleda a la plaça del Santuari
- 22.30 h – Castell de focs a l’antic camp de futbol de la Gleva
Demà, atraccions gratuïtes amb motiu de la Diada
Amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, demà divendres 11 de setembre, les atraccions de la Gleva seran gratuïtes d’11.00 a 12.00 h.
Des de l’Ajuntament de les Masies de Voltregà us desitgem una molt bona Diada Nacional de Catalunya i us animem a gaudir d’aquesta jornada.
Us esperem dissabte a la Gleva per compartir els darrers actes i posar el punt final a la Festa Major 2026!